torsdag 8 mars 2012

Det rullar på

Herregud vad tiden springer i väg....
Redan 3 veckor sen vi var i Malmö.
Just nu går allt sin gilla gång, har lite problem med att min kropp och jag inte är helt överens just nu,. Det känns kanon med symtom som tyder på att allt är bra i magen men eftersom man aldrig är nöjd så måste jag bara påpeka att det hade räckt med ett i taget för min del.
 Just nu är det allt från ömma tuttar till illamående och blodtrycksfall som sätter käppar i hjulet för mig framförallt på jobbet. Är inte riktigt van vid att inte fixa att vara i full gång hela dagarna så det är tur att jag har alla omtänksamma människor runt omkring mig som ser när det är dax att tvinga ner mig i ryggläge på soffan i personalrummet :) (dvs när jag är vit som ett spöke i ansiktet).
Men men, sakta men säkert lär jag mig dag för dag....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar