måndag 5 mars 2012

På tal om energitjuvar...

så är det verkligen en liten sådan som flyttat in....
Jag orkar verkligen ingenting nu för tiden, i dag har jag ägnat min lediga dag till att sova bort mer än hälften av dygnet. Det lille "inkräktaren" snor verkligen all min energi men det sägs ju att ju sämre man mår desto bättre mår fostret så jag får väl trösta mig med att det ser ljust ut :) även om önskedrömmen hade varit att i alla fall slippa illamåendet någon gång under dygnets timmar. Det sägs ju att 2 graviditeter inte ser likadana ut så jag håller tummen stenhårt att det går över fortare denna gången än när jag väntade E då jag kräktes in i sjätte månaden... Tur att jag har min klippa, fina T, hade verkligen inte klarat av vadagen utan dig just nu!!

Men men, självklart är vi överlyckliga att vi faktiskt gick hela vägen redan på detta första försöket och håller tummarna att det håller hela vägen, vi behöver det lilla extra i vårt liv just nu!!


Nu ska jag passa på att vila en timme till innan resten av familjen kommer från ridningen så kanske jag kan pressa tillbaka illamåendet och vara social en liten stund i kväll ::

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar