torsdag 15 mars 2012

Sol ute sol inne....

Det ser bra ut just nu :) det verkar som om vindarna har vänt till vår fördel så nu tänker jag ta och njuta av detta ett tag fram över.
Väntar med spänning på det kommande ultraljudet nästa vecka, måtte allting se bra ut nu så det går hela vägen för oss!! Det har vi faktiskt förtjänat efter dessa år av motgångar.
Det är mycket på gång just nu men bara roliga saker.
Det enda som är en aning jobbigt i nuläget år att jag mår som jag förtjänar, och då menar jag verkligen DÅLIGT!! Det är ju helt sanslöst att inte ha ork till att klara av mer än att laga middag och tvätta 2 maskiner tvätt på en hel dag.....
Hade visserligen minne av att jag mådde skit med E i början men att de va så här illa har jag nog förträngt. Köpte igår armband på apoteket som skulle kunna lindra illamåendet men självklart kände jag ingen skillnad alls. Hoppas verkligen att det lägger sig snart annars blir jag tokig!! Hur djävla spännande är det att må illa dygnet runt och hur lätt är det att få någonting gjort?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar